کرمانشاه؛

نمایشگاه کتب و نرم‌افزار قرآنی در کرمانشاه افتتاح شد

از سری برنامه‌های جشن رمضان نمایشگاه کتب و نرم‌فزارهای قرآنی در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی امروز سه‌شنبه(16 خرداد) با حضور جمعی از مسئولان در محل فرهنگسرای شهر کرمانشاه افتتاح شد.

دبیر اجرائی دومین دوره جشن رمضان و معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه بخشی از برنامه‌های جشن رمضان در استان کرمانشاه است که به مدت ۱۰ روز از ۱۶ خرداد الی ۲۶ خرداد برگزار خواهد شد.

محسن کرمیان افزود: در این نمایشگاه حدود ۵ هزار عنوان کتاب و نرم افزار قرآنی ارائه شده و با تخفیف ۴۰ درصدی- که از طریق بن کارت کتاب در این نمایشگاه به علاقه مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی ارائه می شود- عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه طی روزهای برگزاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده بازدید علاقه مندان است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن رمضان امسال به ۱۵ استان کشور از جمله استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

وی برنامه‌های این ایام را برگزاری، محفل انس با قرآن کریم، نشست های تخصصی شعر خوانی، اجرای نمایش خیابانی و تجلیل از فعالان فرهنگی قرآن وعترت عنوان کرد.

به گفته این مسئول برنامه‌های دومین دوره جشن رمضان امسال با همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی خصوصا اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه، شهرداری کرمانشاه و صدا وسیما به مدت ۱۰روز در برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.