مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر از برگزاری جشن بزرگ کریم اهل بیت و ضیافت افطاری ساده در بوشهر خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ کریم اهل بیت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه صفری‌زاده با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر در مناسبت‌های دینی و مذهبی برنامه‌های مختلفی دارد و در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های خوبی در دست اجرا داریم، اظهار داشت: اتوبوس سیار آموزشی برای کودکان بوشهری فعالیت می کند و این اتوبوس در محلات مختلف بوشهر حضور یافته و آموزش‌های متنوعی را به کودکان در این محلات ارائه می‌دهد.

وی افزود: در ادامه این برنامه‌ها و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)، جشن بزرگ کریم اهل بیت به همراه ضیافت افطاری ساده در میدان تشریفات بوشهر برگزار می‌شود.

صفری زاده هدف از برگزاری این جشن را گسترش فرهنگ تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان و ایجاد روحیه نشاط در شهروندان عنوان کرد و زمان برگزاری این جشن را 19 خرداد ماه پس از اذان مغرب اعلام کرد و گفت: در این برنامه نماز جماعت برگزار می‌شود و پس از افطاری ساده، برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر

وی تصریح کرد: فضا سازی محیطی ماه مبارک رمضان (نصب پرتابل، بیلبورد و استفاده از تلویزیون شهری)، چاپ پوستر، اوقات شرعی، کتابچه ماه مبارک رمضان و چاپ نشریه ویژه رمضان از جمله برنامه‌های این سازمان برای ماه مبارک رمضان است.

وی به برگزاری سمینار آموزشی خانواده با هدف افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها در این ماه عزیز می‌توان به  دیدار با ایتام و بهزیستی به مناسبت ماه مبارک رمضان، غبار روبی مساجد و تجدید میثاق با شهدا اشاره کرد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.