سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.
 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم خرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

3432...0933:لطفا گزارشی درمورد معافیت های جدید سربازی تهیه کنید .


0657...0912:چرا علیرغم هزینه‌های بالا دفترخانه اسناد رسمی، اغلب دفترخانه باز هم به تعرفه و حق خودشان قانع نیستند،پیگیری کنید.


0602....0918:ما متقاضی مسکن مهر شهر جدید امیر کبیر اراک هستیم و تا حالا که  5سال میگذرد هنوز بلاتکلیف هستیم و تحویل ندادند!


2337....0901:را وزارت بهداشت به تعهدش نسبت به کمک پرستاران یکساله تاکنون هیچ عملی نکرده است!پیگیری کنید.


6130....0935:الان یک هفته هست که با شماره پشتیبانی سایت کارورزی تماس میگیریم اما اصلا جواب نمیدهند،این سایت کاملا مشکل دارد،لطفا پیگیری کنید.


2980....0913:در رابطه با سرویس های پیامکی اپراتورهای تلفن همراه یک گزارش تهیه فرمایید و در جایگاه مردم عادی با این پیامک ها برخورد کنید تا ببینید که آنها چقدر سوءاستفاده می کنند و در این مورد راه های برون رفت پیچیده ای می دهند که قطعا عموم مردم حتی متوجه جواب یا توجیه آنها نمیشوند.


لطفا از وضعیت معلمان حق التدریس گزارش تهیه کنید که با وجود چند سال سابقه خدمت همچنان تغییری در وضعیتشان ایجاد نشده است!


0350...0910:قیمت مسکن خیلی گران هست اگر مردم نخرند ،شاید ارزان شود آیا با درآمد ماهی پانصد هزار تومان می شود!گزارشی درباره رکود مسکن تهیه کنید.


7064...0938:وزارت بهداشت درخصوص بکارگیری نیروهای آموزش دیده بهیاری (کمک پرستار) بعد از گذشت 2سال به تعهد خود عمل نکرده ،پیگیری فرمایید.


0606...0936:لطفا در مورد وضعیت بیمه رانندگان وانت بار گزارشی تهیه کنید،الان سه سال هست که پروانه اشتغال ،کارت صلاحیت فنی و کارت سلامت گرفته ایم، اما تامین اجتماعی از بیمه کردن ما سرباز می زند!


8370...0912:برنامه بروز شده ارسال اظهار نامه حقیقی مالیات ایراد دارد و مهلت ارسال تا آخر خرداد اعلام شده کسی هم نیست، امروز جوابگو باشد.پیگیری کنید.


0667...0915:منطقه آنیک از توابع استان خراسان جنوبی شهرستان درمیان با اینکه جمعیتی بیش از 100خانوار دارد هشت سال است با مشکل آب شرب مواجه است چرا مسئولین اقدامی نمی کنند!


خبری درباره معلمانی که حمایتی و خرید خدمات هستند و از نبود امنیت شغلی آنها تهیه کنید.

 
1675...0912:داروی keppra که مخصوص بیماران صرعی است و به گفته متخصص قابل جایگزینی با داروی مشابه levebel نمیباشد (بدلیل اثرات بسیار سوء آن مثل جنون ) مدتی است که واردات آن قطع شده است!
 
 
8949...0912:عيين و نصب علائم و تابلوهاى حد ترخص مسافت شرعى در تهران و ساير شهرهاى كشور، از نيازهاى اساسى مردم است كه ساليان متمادى است از اين امر مهم غفلت شده است!


6754...0935:لطفا در مورد پولهای اضافه که چند ماهی هست روی قبض آب شهرمان«دزفول» تحت عنوان تبصره 3از مردم دریافت می شود تحقیق کنید،از ما روی هر قبض 9000تومان تبصره3 می گیرند!


2693...0936:متاسفانه حیوانات پارک ساعی تهران و پارک ملت و چیتگر تهران داخل قفس دارند می پوسند، هوا گرم شده پرندگان و طیور داخل قفس اذیت می شوند!


6939....0919:لطفا از شهر نسیم شهر واقع در رباط کریم که فاقد پارک و شهر بازی برای جمعیت 500 هزار نفری میباشد و چند سال هست مسئولین وعده و وعید میدهند و خبری نیست گزارش تهیه نمایید.

 
انتهای پیام//
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید
شما را به این ماه عزیز قسم میدم که فکری به حال ما کنید .
الان 2 ماه هست که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیمه ی هیچ کدوم از کارکنانش رو به حساب نریخته .رفتیم بیمه برای تعویض دفترچه میگن چون بیمه به حساب نیومده دفترچه ها تعویض نمیشن.شما رو به هر چیزی که قبول دارین قسم میدم به دادمون برسین الان خانومم مریض هست اما متاسفانه بخاطر نبود دفترچه همه ی هزینه ها آزاد حساب میشن من یه تومن حقوق میگیرم اما هزینه ی بیمارستان برای تخت و آزمایش ها و داروها و... سرسام آور هست الان نمیدونم به خانومم برسم ،به بچه هام یا به مخارج دیگه .برای رضای خدا یه فکری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
لطفا مشکل سایت کارورزی رو پیگیری کنید امیدم رو برای کار از دست دادم لطفا پیگیری نمایید با تشکر
آخرین اخبار