مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه قرآن در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهزاد مریدی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه قرآن این استان خبر داد و گفت: این مراسم فردا چهارشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.
 
مریدی با بیان اینكه محل این نمایشگاه در بست شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) قرار دارد، افزود: این برنامه با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و مسئولان ارشاد فارس برگزار خواهد شد.
 
وی از فعالیت ۷۴ غرفه در این نمایشگاه خبر داد و ادامه داد: مؤسسات قرآنی، انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، امور زندان‌های فارس، سازمان تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی، هنرمندان، دانشگاه شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی از جمله سازمان‌ها و نهادهایی هستند كه در این نمایشگاه حضور دارند.
 
مریدی با بیان اینكه همچنین یك غرفه نیز به نام سرای معرفت در این نمایشگاه تعبیه شده است كه در آن شب شعر، محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی برگزار می‌شود، اظهار داشت: یكی از برنامه‌های جذاب این نمایشگاه برپایی مسابقه زنده قرائت قرآنی با حضور قاریان استان فارس است كه قاریان می‌توانند جهت شركت در این مسابقه به محل نمایشگاه مراجعه كنند.
 
وی بیان کرد: این نمایشگاه تا تاریخ ۲۲ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا 21 و 30 دقیقه برپا است.
 
مدیركل ارشاد فارس تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای تئاترهای خیابانی، نشست‌های تدبر در قرآن از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار