کاپیتان تیم ملی ترکیه پس از دیدار تیم های ترکیه و مقدونیه در راه برگشت به کشورش داخل هواپیما با یک خبرنگار درگیر شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آردا توران کاپیتان تیم ملی ترکیه و بازیکن باشگاه بارسلونا که به همراه تیم ملی کشورش برای انجام یک دیدار دوستانه راهی مقدونیه شده بود، پس از این مسابقه که به تساوی بدون گل انجامید در راه بازگشت به ترکیه با خبرنگاری به نام بلال مسه، خبرنگار روزنامه ملیت درگیر شد.

 گفته می شود توران از این که این خبرنگار اجازه داشته همراه بازیکنان سفر کند عصبانی بوده است.
پس از یورو 2016، که مناقشه ای بین بازیکنان ارشد ترکیه و فدراسیون فوتبال این کشور بر سر پاداش ها رخ داد، فدراسیون فوتبال ترکیه اجازه همسفر شدن خبرنگاران با بازیکنان و کادرفنی را داده است. 

 کاپیتان ترکیه، که در سال گذشته به دلیل انتقاد رسانه ها و هواداران تیم ملی ترکیه ازعملکردش ضعیفش در فرانسه ، و خط خوردن از تیم ملی در ماه اوت خشمگین بود ، با این خبرنگار درگیر شد و به او دشنام داد.

روزنامه های فناتیک و ملیت گزارش دادند که در این درگیری شدید، توران گلوی مسه را گرفته بود.

اما کاپیتان تیم ملی ترکیه پس از این درگیری در صفحه اینستاگرامش به دفاع از خود پرداخت: 
 
 
او در اینستاگرامش نوشت:" این پیام برای دفاع از خودم نیست، بلکه فقط برای مطلع کردن مردم است. فردا صبح که از خواب بیدار شوید، اخبار را خواهید دید. 

انتقاد، انتقاد، انتقاد.... آنها (خبرنگاران) از هم حمایت می‌کنند. به شما گفتم! بعد از اینکه اولین سوت های اعتراضی علیه ام به صدا درآمد، در اولین مصاحبه ام گفتم که آن را فراموش نخواهم کرد. پس از ماه ها، یکی از آنها (خبرنگاراها) را در هواپیما دیدم. آنها چه کسانی هستند؟ آنها کسانی هستند که وقتی ما برای  کشورمان بازی می کنیم دروغ می‌نویسند، تهمت می‌زنند و شان افراد و ارزش های خانوادگی آنها را نادیده می گیرند. و این را ژورنالیسم(خبرنگاری ) می نامند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار