کرمانشاه؛

نشست خبری اولین روز هفته محیط زیست در کرمانشاه

در اولین روز هفته محیط زیست نشست خبری در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در این نشست که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، کاظمی مدیر کل محیط زیست استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن تبریک هفته محیط زیست، با اشاره به برنامه های هفته وشعار روز جهانی محیط زیست که ((من باطبیعتم (( است ، ساخت ، ترویج و اشاعه فرهنگ زیست محیطی را به عنوان مهمترین رویکرد سازمان مطرح کرد ، وی آنگاه با بیان چالش ها و معضلات زیست محیطی به بحث پیرامون اقدامات اداره کل محیط زیست استان پرداخت.
کاظمی به تشریح برنامه های این اداره کل در این هفته پرداخت و گفت: نشست خبری ، بازدید از صنایع استان، دیدار مسئولین و کارکنان محیط زیست با رئیس دادگستری کرمانشاه، پاکسازی طبیعت منطقه حفاظت شده چروبر با همکاری پرسنل اداره کل و اداره شهرستان و سازمان بسیج، انجام تبلیغات محیطی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ زیست محیطی، بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی، معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین بصورت نیم بها در روزهای 20 و 21 خرداد و ... از جمله برنامه هایی استکه در این هفته اجراء می شود .
وی افزود : هدف از اجرای این برنامه ها در سطح جهانی وکشور ،تنویر افکار عمومی و ارتقاء سطح آگاهی مردم در امر حفاظت و حراست از محیط زیست می باشد و بعبارتی پیوند مردم با طبیعت ومحیط زیست است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.