وزیر امور امنیت عمومی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک خواستار تشکیل ائتلافی جهانی برای مقابله با «تروریسم» شد.

وزیر صهیونیست: باید ائتلافی جهانی برای مقابله با تروریسم تشکیل دهیم!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جروزالم پست، گیلعاد اردان، وزیر امور امنیت عمومی رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی مضحک گفت باید ائتلافی جهانی ضدتروریسم ایجاد کنیم.

وی در کنفرانسی در واشنگتن گفت: ما از آمریکا میخواهیم که ارسال منابع مالی برای تشکیلات خودگردان فلسطینی را تا زمانی که مقامات فلسطینی «حمایت از تروریسم» را متوقف نکنند، قطع کند.

وزیر امور امنیت عمومی رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: تامین منابع مالی تروریسم باید متوقف شود. آمریکا باید ارسال منابع مالی برای تشکیلات خودگردان را  تا مادامی که مقامات این تشکیلات به کودکان خود کشتن را آموزش می‌دهند، متوقف کند.حتی یک «سنت» از پول مالیات‌دهنده آمریکایی نباید برای «حمایت از تروریسم» فلسطینی هزینه شود.

اردان مدعی شد: تشکیلات خودگردان فلسطینی از تروریسم حمایت می‌کند و این مانعی بر سر راه جریان صلح است  فقط زمانی که شما به این حمایت پایان دهید، آنگاه مذاکراتی پرثمر با فلسطینی‌ها روی خواهد داد.

او همچنین در اظهاراتی مضحک گفت: حالا زمان آن است اسرائیل، کشورهای عرب میانه‌رو، آمریکا، اروپا و کشورهای همسو گردهم آیند و ائتلافی بین‌المللی را برای مبارزه با تروریسم تشکیل دهند. ما تمایل زیادی داریم که نقشی پیش رو در تشکیل این اتحاد جدید داشته باشیم.ما می‌خواهیم که از اهرم تجربه و تخصص خود در اسرائیل برای کمک به نجات جان افراد در جهان استفاده کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
دیگه اینروزها همه مردم دنیا فهمیده ومیدانند تمام تروریستهای جهان را عربستان ،،واسراییل ،،که خود تروریست دولتی فعال وقهاری است،هدایت وهمایت میکند ،و زخمیهای داعشیان در مجهزترین بیمارستانهای تلاویو مداوا میشوند،،
آخرین اخبار