استاندار در مراسم ضیافت افطار ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان حضور یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدعلی نجفی شامگاه گذشته مصادف با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در جمع ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در فضایی صمیمی با آنان  روزه خود را افطار کرد.

 وی در اين مراسم ضمن گراميداشت ايام مبارک ماه رمضان گفت: خرسندم امروز فرصتى شد تا در كنار شما بتوانم به ميهمانى خداوند متعال نائل شوم.

استاندار با بيان اينكه در بزرگی اين ماه مبارک همين بس كه ماه نزول قرآن است، اظهار داشت: در اين ماه انسان با هر تفكر و مسلكى مى تواند تحت تاثير فضاى معنوى موجود اهليت پيدا كند و اين از شاخصه هاى ماه مبارک رمضان است.

نجفی عملكرد كميته امداد در خصوص تكريم ايتام و برگزارى مراسم افطار را تحسين ﻛﺮﺩ و افزود: دولت با عنايت رهبر معظم انقلاب كه همواره نگاه ويژه اى به ايتام و خانواده هاى كم بضاعت داشته اند سعی کرد به این اقشار توجه ویژه کند و برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد تلاش می کند.

 وی با اشاره به اینکه سه برابر شدن حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در همین راستا بوده است، تصریح کرد: سياست نظام و دولت آن است شرايطى فراهم كند تا خانواده هاى تحت پوشش به ميزان مطلوبى از توانمندى برسند تا از پوشش خارج شده و خود شاغل و كارآفرين شوند كه يقينا چنين امرى زيبنده تر و پسنديده تر است.
 
 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.