استاندار کرمانشاه از ریل گذاری 66 کیلومتری راه آهن کرمانشاه از فروردین امسال به بعد اشاره کرد و گفت: تنها 40 کیلومتر از ریل گذاری این پروژه باقی مانده و کارها بخوبی پیش می رود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسداله رازانی گفت: پروژه با سرعت خوبی پیش می رود و  اکنون کار ریل گذاری و محوطه سازی پروژه راه آهن کرمانشاه بسیار خوب پیش می رود.
 
استاندار کرمانشاه  افزود : پیشنهاد سفر رییس جمهوری به استان برای افتتاح پروژه راه آهن به نهاد ریاست جمهوی ارائه شده است تاکنون 12 هزار میلیارد ریال برای پروژه راه آهن کرمانشاه هزینه شده و 2 تا سه هزار میلیارد ریال دیگر باید هزینه شود.
 
رازانی اظهار کرد : اتصال راه آهن همدان - کرمانشاه از تاکیدات و دستورات مهم رییس جمهوری است که با حضور دکتر روحانی، جشن ورود قطار به کرمانشاه را خواهیم گرفت.
 
راه آهن ملایر به کرمانشاه 175 کیلومتر طول دارد که تاکنون مسیر ملایر به فیروزان انجام شده و باقی مسیر نیز در حال تکمیل است.
 
طول مسیر فیروزان به کرمانشاه 105 کیلومتر است که به گفته استاندار کرمانشاه از این میزان تنها 40 کیلومتر ریل گذاری باقی مانده است.

انتهای  پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.