به مناسبت ماه مبارک رمضان تمام قضات جیرفت و عنبرآباد جهت بررسی و پیگیری مشکلات قضایی مددجویان از زندان جیرفت بازدید کردند.

حضور 21 نفر از مراجع قضایی در زندان جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ در این مراسم رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: تعامل و همکاری بسیار خوب اداره زندان و مراجع قضایی باعث شده است که مشکلات قضایی مددجویان بیش از پیش بررسی و پیگیری شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

احمدعلی انجم روز افزود: بازدیدهای مستمر قضات از زندان باعث شده که مددجویان اعتماد کافی را به دستگاه قضا داشته باشند و در برابر قانون تسلیم باشند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات زندان جیرفت، قدیمی بودن ساختمان و تعداد مددجویان می باشد که نیاز به جابجایی و انتقال به خارج از شهرستان را دارد و برای ساخت زندان جدید اقدامات لازم بعمل آید.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد نیز در این بازدید گفت: کاهش جمعیت کیفری براساس قوانین و مقررات ، یکی از اهداف مراجع قضایی این شهرستان می باشد و دیدار قضات با مددجویان و بازدید مستمر از زندان نیز در این امر مهم بسیار تاثیر گذاراست.

محمد محقق افزود: مددجویانی که اعمال و رفتار آنان مورد تائید مجموعه زندان باشند و از کردار قبلی خود ابراز ندامت و پشیمانی کنند و در مدت حبس در کلاسهای فرهنگی و آموزشی زندان شرکت و فعالیت داشته باشند مورد تخفیفات ویژه قرار خواهند گرفت و از تسهیلات لازم بهرمند شود.

رئیس اداره زندان جیرفت در این بازدید گفت: همکاری و تعامل بین زندان و مراجع قضایی باعث شده مددجویان از روحیه بالایی برخوردار باشند و در مسیر اصلاح و تربیت گام بردارند.

غلامرضا روشان افزود: تمامی برنامه هایی که برای مددجویان در نظر گرفته شده، برای بازگشت سعادتمندانه آنان برای جامعه می باشند و ضمن ندامت از کردار خویش در فکر زندگی بهتر و سعادتمندانه باشند و برای جامعه مقید و مثمر ثمر باشند.

در این بازدید، رئیس دادگستری، دادستان و قضات شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد حضور داشتند و پس از دیدار چهره به چهره با مددجویان از قسمتهای مختلف زندان بازدید کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار