با حضور معاونت بهره‌برداری آبفا و معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان وضعيت فاضلاب خروجی از بيمارستان ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وضعيت فاضلاب خروجی از بيمارستان‌ها در همدان بررسی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا نیکداد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت فاضلاب خروجی از بیمارستان‌ها در شهرستان همدان افزود: با توجه به نواقص اعلام شده و مورد قبول دانشگاه علوم پزشکی در بحث تأسیسات فاضلاب قرارشد موضوعات بیان شده از طریق جلسات فی مابین معاونت درمان و دفتر فنی دانشگاه حل شود.

وی ادامه داد: در زمینه استفاده از تجربیات کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، هم قرار شد موارد درخواستی و مشاوره‌های لازم و مورد نیاز در باره بخش فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی، توسط کارشناسان مرتبط این شرکت مساعدت لازم انجام شود.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: با توجه به درخواست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر بازدید کارشناسان این دانشگاه از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر همدان به دلیل آشنایی بیشتر و یا چگونگی مراحل انجام تصفیه فاضلاب در تصفیه‌خانه فاضلاب همدان، با توجه به درخواست انجام شده از سوی دانشگاه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.