دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برای رسیدگی به شکایات مردمی در مورد وضعیت نامناسب آسفالت شهری شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل به دادسرا احضار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی افزود: با آغاز فصل سرما در سال گذشته آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهری کارایی خود را از دست داده و نارضایتی‌های عمومی را به دنبال داشته که به دنبال این امر دادستانی به عنوان مدعی‌العموم با تشکیل پرونده قضایی به این موضوع رسیدگی لازم را انجام می‌دهد.

وی گفت: با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری در اردبیل شهردار اردبیل،شهرداران مناطق چهارگانه، رئیس شورای شهر، رئیس سازمان عمران شهرداری اردبیل ورئیس آزمایشگاه مکانیک خاک به دادسرا احضار شدند تا توضیحات لازم را در این زمینه ارائه دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از تشکیل دو جلسه در دادسرای اردبیل در این زمینه خبر داد و افزود: تاکنون برای بررسی وضعیت آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر اردبیل دو جلسه در دادسرا تشکیل شده و اقدامات خوبی برای رسیدگی در این زمینه انجام شده است.

عتباتی با اشاره به بررسی دقیق زیرساخت‌های اساسی، ترکیب مصالح، ارتقای استانداردهای مصالح و قیر و آسفالت تصریح کرد: پرونده مربوطه در زمینه وضعیت نامناسب آسفالت شهری در اردبیل در جریان بوده و بررسی‌ها و رسیدگی‌های لازم در این زمینه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شکایات مکرر مردمی به دادستانی در مورد وضعیت ناماسبت خیابان‌ها و معابر شهری بیان کرد:در این زمینه تذکرات لازم به دست اندرکاران و مسئولان امر داده شده و با کوچک‌ترین قصور و کوتاهییا عدم نظارت برخوردهای لازم و قانونی انجام خواهد شد تا بتوانیم رضایت عمومی را جلب کرده و از شکایات و گله مندی‌های عمومی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.