مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت : تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشورمان با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه می تواند نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کند.

میر الماسی : می توانیم نتایج خوبی  در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشورمان قرار است برای حضور در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا از 20 خرداد تمرینات خود را در آکادمی تنیس روی میز آغاز کند.

رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی کشورمان در همین خصوص عنوان کرد : مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا از 7 تیر به میزبانی کره جنوبی آغاز می شود و به همین منظور تیم ملی تنیس روی میز کشورمان اردوی اماده سازی را از 20 خرداد در آکادمی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می کند.

وی در ادامه افزود : ما در دوره گذشته موفق شدیم که در رده نوجوانان به عنوان نهمی و در رده جوانان به عنوان هشتمی آسیا دست پیدا کنیم اما در این دوره امیدواریم که به دلیل در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه تر به عنوان بهتری برسیم . البته نباید فراموش کرد که این مسابقات یکی از سطح بالا ترین مسابقات جهان است و هر نتیجه ای در آن امکان پذیر است.

مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان در پایان  و در مورد دیگر برنامه های تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت:
تا یکی ، دو ماه آینده برنامه خاصی وجود ندارد اما تنها یکی از بازیکنان نونهال کشورمان قرار است، سوم تیر همراه با سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان راهی شانگهای شود تا در کمپ تمرینی این کشور حاضر شود به همین دلیل مسئولیت هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده بنده است.  
 
 
انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار