سنندج؛

ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در استان کردستان تکمیل شد

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در استان تکمیل شده است، گفت: امسال یک هزار و ۶۴۵ زائر کردستانی در قالب ۱۳ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هاشم ناظمی‌جلال، با اشاره به رشد زائران امسال کردستان نسبت به سال ۹۴، افزود: تعداد زائران امسال کردستان ۶۶۳ زائر نسبت به زائران سال ۹۴ رشد داشته است که این میزان رشد ۶۲ درصد اعزام زائران سال جاری را نشان می‌دهد.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اعزام زائران در نیمه اول مردادماه سال جاری عنوان کرد: در این راستا کلاس‌های آموزشی زائران به منظور آشنایی با مسائل فرهنگی، مناسک حج و مسائل اجرایی از ۱۲ خردادماه توسط مدیران کاروان‌ها در مساجد و تکایای استان شروع و به مدت ۱۰ جلسه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در کنار این کلاس‌های آموزشی زائران یک جلسه آموزشی متمرکز به صورت استانی بعد از ماه مبارک رمضان در سنندج برای زائران برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: حج و زیارت کردستان و عوامل آن نهایت تلاش را در هر چه بهتر خدمات رسانی به زائران انجام می‌دهند و امیدواریم زائران کردستانی همراه با زائران سراسر کشور الگوی خوبی برای وحدت و همدلی زائران کشورهای دیگر باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.