چهار نفر ازسوداگران مرگ در بافق دستگیر شدند.

سرهنگ بیگلری فرمانده انتظامی شهرستان بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در ورودی بافق به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بیگلری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق ضمن دستگیری چهار نفر توزیع کننده موادمخدر، قریب به دو کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع هروئین، شیشه، تریاک و سوخته تریاک را کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلو و نیم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص دو نفر را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده، هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدتد.

ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق همچنین در راستای طرح پاکسازی محلات از لوث وجود موادمخدر، دو نفر را دستگیر و مقادیری موادمخدر از نوع هروئین، شیشه و سوخته تریاک از آن ها کشف و متهمان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایات خاطرنشان کرد: اعتیاد از پدیده های شوم و پیچیده است که معضل جوامع بشری و تهدید جدی برای انسانها است و کشور ما هم از هجمه و خطرات آن در امان نبوده و آمار قابل توجهی از خانواده ها و افراد کشورمان را درگیر کرده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار