استاندار فارس گفت: پروژه های عمرانی استان هرچه سریعتر باید به اتمام برسد زیرا رونق پروژه های عمرانی ایجاد اشتغال و گردشگری در فارس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی افشانی استاندار فارس در جلسه شورای اداری فارس با بیان  اینکه در حوزه عمرانی کارهای خوبی در حال انجام است که آزاد راه شیراز به اصفهان بزرگترین طرح در کشور است، گفت: امروز این پروژه بالای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.
 
افشانی افزود: انتخابات مهمترین دستاورد بشر است زیرا تمامی دستاوردهای انسان حاصل همین انتخاب بشر است.
 
وی ادامه داد: حاکمیت خرد جمعی برای اداره امور کشورها باید جایگزین خرد فردی شود که باید به این مهم توجه شود و ملت ایران با مسئولیت شناسی مشارکتی باشکوه داشتند.
 
افشانی با اشاره به اینکه انتخابات در اوج صحت و امنیت برگزار شد، اظهار داشت: مردم ما در انتخابات تحلیل آینده کردند و قدم های درست برداشتند.
 
وی بیان کرد: باید پاسخگوی ملت باشیم و به درستی برای حل مشکلات مردم حرکت کنیم، مردم در همه عرصه ها حضور دارند و ما نیز باید با شناخت دقیق حرکت کنیم.
 
افشانی تصریح کرد: تولید و اشتغال در شرایط فعلی مهمترین کار است اما باید با فعال تر کردن بخش خصوصی به تمام خواسته های مردم جامعه توجه کنیم.
 
استاندار فارس با اشاره به اینکه مدیران دولت باید مجری سیاست های عمومی دولت باشند، گفت: دفاع از دولت به معنی رفع نیازهای مردم است، دفاع از دولت دفاع از مردم است.
 
وی افزود: باید ارتباطات و تعاملات بین المللی را توسعه دهیم و راه مبارزه با رکود است بخش مسکن به توجه ویژه نیاز دارد زیرا ۲۸۰ حوزه دیگر با رونق بخش مسکن حرکت می کند.
 
افشانی ادامه داد: در فارس باید متناسب با یک کشور برنامه ریزی کرد و نباید مدیران چشم به مرکز داشته باشند درخواست من از دولت، درآمد هزینه کردن استان بود که موافقت نشد.
 
استاندار فارس تصریح کرد: دانش بنیان بودن در سال جاری باید بیشتر مد نظر قرارگیرد، دانشگاه های استان تقویت شوند و هیچ مانعی بر سرراه شرکت های دانش بنیان نباشد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.