در پی عملیاتی اطلاعاتی سومین باغچه مواد مخدر در مشهد شناسایی صد‌ها بوته خشخاش و گراس از آن جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، در پی اعلام اخباری از سوی منابع خبری سپاه ناحیه بلال اطلاعاتی به دست امد که نشان می‌داد فردی در باغش واقع در روستای چه‌چه اقدام به کاشت گیاهان ممنوعه خشخاش و گراس کرده است لذا دستور پیگیری پرونده از سوی قاضی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد صادر و تیمی از ضابطین قضایی این حوزه مقاومت مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
 
 
تیم عملیاتی ناحیه بلال پس از اخذ مجوز قضایی دیروز به بهانه خرید زمین مجاور محل مورد نظر با متهم قراری صوری ترتیب دادند، اما این مرد ۶۳ ساله به بهانه اینکه برای انجام کاری به مشهد رفته قرار را به روز چهارشنبه موکول کرد.

تیم عملیاتی پرونده که احتمال می‌دادند متهم تا آخر شب به باغش سر می‌زند در محل مستقر شدند و طولی نکشید که شامگاه سه شنبه این مرد سالخورده که گویا از حضور ضابطین قضایی مطلع شده بود به قصد معدوم سازی بوته‌های گراس و خشخاش به باغش مراجعه کرد که در اقدام به موقع ماموران دستگیر شد.

قاضی مهدی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در این عملیات ۲۰۰ بوته گراس و ۶۰ بوته خشخاش جمع‌آوری و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر داده شد.

انتهای پیام//م. ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.