عضو تیم ملی جودو کارگران گفت: هر روز آماده تر از روز گذشته هستیم و برای رفتن روی سکوی جهانی مسابقات جودو کارگران خیز بلندی برداشتم.

الیاس علی اکبری کاپیتان تیم ملی جودو کارگران کشور در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانگفت:ما چند اردوی منظمی را پشت سر گذاشتیم که این آخرین مرحله از اردوها است که با تیم ملی جودو بزرگسالان و امید به صورت مشترک تمرین می کنیم. آنها به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا آمده اند و آمادگی خوبی دارند که این می تواند به ما کمک کند.
 
امکانات خوبی در اردوها برایمان فراهم شده و ماهم هر روز تز روز گذشته آماده تر میشویم و امیدواریم دوباره قهرمان جهان شویم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم و باعث افتخار جامعه جودو شویم.
 
کاپیتان تیم ملی جودو کارگران کشور در ادامه افزود: پنجمین دوره مسابقات المپیک کارگران قرار است در کشور لتونی برگزار شود و هر سال  که می گذرد سطح مسابقات در این رویداد بالاتر می رود. امیدوارم بچه ها بچه ها با آمادگی بالا و خوب که توسط کادر فنی تیم ملی جودو کارگران برای ما ایجاد شده بتوانیم مدال های خوشرنگی را کسب کنیم و بتوانیم جواب زحمتهای استاد سعید قمی را بدهیم.
 
جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو کارگران کشور همچنین عنوان داشت: در حال حاضر آمادگی هفتاد درصدی دارم و امیدوارم تا روز مسابقه به آمادگی صد در صدی برسم و مسابقات خوبی را بدهم و قهرمانی ورن ۸۱- کیلوگرم را به دست بیاورم.
 
علی اکبری در ادامه بیان داشت: جودو ورزش رکوردی نیست و نمی توان قهرمان را از پیش تعیین کرد ولی بچه ها قول داده اند تمام تلاش شان را انجام دهند تا بهترین مدال ها را کسب کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به خاطر وزن زیادی که کم می کنیم مجبوریم غذای کمی هم مصرف کنیم و الان هم که در ماه مبارک رمضان هستیم روزا گرفته ایم و امیدوارم حال و هوای معنوی این ماه به ما کمک کند که بتوانیم از مسابقات جودو قهرمانی جهان با دست پر برگردیم که از همه مردم برای رسیدن به این افتخار التماس دعا دارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار