وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی گفت: اقدامات تروریستی دستان مردم ما را در هم فشرده‌تر می‌کند و آنان منسجم‌تر و متحد‌تر می‌شوند.

"سید محمد غرضی" وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اقدام تروریستی کور و بزدلانه روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: هنگامی که تروریست‌ها نمی‌توانند در یک جامعه‌ای سیاست خاصی را اعمال کنند از روی ضعف و ناچاری دست به کارهای تروریستی می‌زنند.
 
وی ادامه داد: مردم ایران در دوره‌های مختلف، مقاومت در مقابل تروریست‌ها را تجربه کرده‌اند و آبدیده شده‌اند در دهه 60 منافقین تعداد زیادی از مردم را به شهادت رساندند و وقتی مردم از آنان حمایت نکردند مجبور شدند کشور را ترک و در ازای دریافت نفت برای صدام جاسوسی کنند.
 
نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرنوشت منافقین و دیگر گروه‌های تروریست و معاند برای همه روشن است و آنان از بین رفتنی هستند و آنچه باقی می‌ماند اراده شکست ناپذیر ملت ایران است.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران نیز به خوبی نشان داده‌اند که با این گونه اقدامات نمی‌هراسند، گفت: کشورهایی که نمی‌توانند با قدرت سیاسی ایران در منطقه مقابله کنند رو به کارهای تروریستی می‌آورند.
 
غرضی با اشاره به اینکه آمریکا همواره از تروریست‌‌ها حمایت کرده است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها همواره نشان دادند که حامی تروریست‌ها هستند و با جذب گروه‌های ترویستی سازمانی را به وجود آوردند و اظهار خوشحالی هم می‌کنند لذا سرنوشت تمامی گروه‌های تروریستی و حامیان آنان همچون سرنوشت صدام خواهد شد.
 
وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی بیان کرد: ایران قدرت سیاسی منطقه و جهان است و توانایی‌های بسیاری دارد وقتی قدرتی همچون ایران توانسته است براساس اصول تمدن‌سازی با رای مستقیم مردم حکومت درست کند مسلما دشمنانی هم دارد.
 
وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی دستان مردم ما را در هم فشرده‌تر می‌کند و آنان منسجم‌تر و متحد‌تر می‌شوند، خاطر نشان کرد:  طی 38 سال گذشته با وجود کارشکنی و دشمنی استکبار جهانی مردم ایران توانسته‌اند استعدادهای خود را به مرحله بروز و ظهور دربیاورند و پیشرفت کنند مسلما پیشرفت ملت متوقف نمی‌شود چنانچه ایران، عراق و افغانستان و سوریه نیست و  تعریف خودش را دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار