پيش از ارائه ليست ورودى منصوريان به افتخارى مدير عامل باشگاه استقلال، نام هاى گوناگونى براى حضور در استقلال شنيده مى شد.

گذرى بر حال و روز اين روزهاى نقل و انتقالات منصوريانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پيش از ارائه ليست ورودى منصوريان به افتخارى مدير عامل باشگاه استقلال، نام هاى گوناگونى براى حضور در استقلال شنيده مى شد. 
 
در این گزارش مرورى بر ليست رويايى و نقل و انتقالات منصوريان سرمربى استقلال براى فصل هفدهم داشته باشيم.
 
سامان انصاری ،امید جهانبخش ،حسن بیت‌سعید ،رحیم زهیوی ،سجاد شهباززاده ،مرتضی تبریزی ،داریوش شجاعیان ،پژمان منتظری ،سرور جپاروف ،روزبه چشمی ،ماشاريپوف ،مصلح از جمله بازيكنانى هستند كه نام آنها از اول نقل و انتقالات به گوش مى رسيد.
 
از ميان نام برده شده انصارى و جهانبخش به سپاهان و صنعت نفت پيوستند. 
 
حسن بیت‌سعید هم در نظر دارد تا چند روز آينده وضعيت خود را مشخص كند.
 
زهیوی هم از جمله بازيكنانى است كه در يك قدمى فولاد قرار دارد. 
 
دانیال ماهینی نيز یکی از بازیکنان موثر فصل گذشته استقلال خوزستان است كه به علت عملکرد درخشانش در لیگ شانزدهم از چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال تهران پیشنهاد دریافت کرد كه در نهايت اين بازيكن راهى سايپا شد 
 
مهدى شيرى نيز صحبت هايى را با منصوريان براى پيوستن به استقلال انجام داده است. 
 
از طرفى پرونده سجاد شهباززاده، تبریزی و شجاعیان همچنان باز است. 
 
قرار است شهباززاده شنبه هفته آينده با حضور در باشگاه استقلال وضعيت حضور خود را در استقلال مشخص كند.
 
مذاكرات نهايى با شايان مصلح هم انجام شده و دو طرف تنها بر سر مسائل مالى به توافق نرسيدند كه در روزهاى آينده، اين مشكل حل مى شود.
 
طى آخرين خبر ها شنيده مى شود رضاييان،پيشنهاد از ليگ بلژيك دارد و در حال حاضر به دنبال بررسى اين مرضوع است و با توجه به مذاكراتى كه استقلالى ها با او داشته اند به مديران آبى اعلام كرده در صورت به توافق نرسيدن با تيم اروپايى با آنها وارد مذاكره رسمى مى شود.
 
همچنين مسئولان نقل و انتقالات استقلال با توجه به صحبت هايى كه با پژمان منتظرى داشته اند مذاكرات نهايى براى عقد قرارداد را به هفته آينده و بعد از بازى با ازبكستان موكول كرده اند.
 
ماشاريپوف و جپاروف نيز بعد از بازى ايران و ازبكستان براي مذاكره با استقلال به اين باشگاه مى روند.
 
از طرفى پس از نشست امروز مسئولان گسترش فولاد درباره رفتن شجاعيان به استقلال و البته موافقت آنها مديران نقل و انتقالات استقلال مى توانند فردا براى مذاكره به تبريز بروند.
 
از همه مهم تر بحث حضور شهسوارى در استقلال است كه اين روز ها منصوريان به شدت خواهان او هستند. 
 
مهدی قائدی نیز با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست.
 
به اين ترتيب مى توان گفت استقلال با تمامى نفرات مدنظر خود مذاكره كرده و بسته هاي پيشنهادي بين طرفين رد و بدل شده كه ٤ بازيكن آزاد و ٤ بازيكن تحت قرارداد، در اين فهرست قرار دارند
 
با تمام اين تفاسير بايد منتظر ماند تا ديد منصوريان با كدام يك از اين بازيكنان به دنبال ساختن تيم رويايى است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار