مهدی شریفی برای ماندن در تیم تراکتورسازی باید رضایت زردپوشان اصفهانی را جلب کند.

تمدید قرارداد شریفی در گرو رضایت باشگاه سپاهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی شریفی بازیکن سپاهان است که برای گذارندن خدمت سربازی به تراکتورسازان پیوست. خدمت سربازی این بازیکن نیم فصل اول لیگ هفدهم به پایان می رسد و باید به تیم سپاهان برگردد. 

در حالی که گفته می شود شریفی به خاطر علاقه به تراکتورسازی موافقت باشگاه سپاهان را برای ماندن در تیم تبریزی جلب کرده است اما مسئولان دو باشگاه هنوز این موضوع تایید نکردند. 

مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان درباره این مطلب گفت: خدمت سربازی شریفی آبان ماه به پایان می رسد و بعد از آن باید به تیم ما برگردد چرا که با سپاهان قرارداد دارد. 

وی درباره رضایت باشگاه سپاهان برای ماندن شریفی در تراکتورسازی تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم صحبتی برای ماندن شریفی در تراکتورسازی نشده است البته شاید شریفی با طاهری مدیر عامل باشگاه مذاکره کرده و رضایت مدیریت را برای ماندن در تراکتورسازی جلب کرده است. 

البته مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم اعلام کرده اند که شریفی تا نیم فصل اول در خدمت این تیم است اما آنها به دنبال جلب رضایت باشگاه سپاهان برای ماندن شریفی در تیم خود هستند.

به هر حال باید دید سرنوشت شریفی با تیم تراکتورسازی به کجا می انجامد؟

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار