عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: بازدید از حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شده و اوضاع تحت کنترل ماموران امنیتی است.

بازدید از حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شد/ بازدی از مجلس در دستور کار کمیسیون امنیت ملی/"محمدجواد جمالی" عضو هیئت رئیسه کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بازدید امروز اعضای کمیسیون متبوع خود از مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: اکنون این بازدید انجام شده و در حال عیادت از مجروحان حادثه روز گذشته حرم مطهر هستیم. 
 
نماینده مردم فسا تأکید کرد: جو حرم مطهر آرام و اوضاع تحت کنترل مأموران امنیتی و انتظامی است، ما از درب‌هایی که تروریست‌ها وارد شدند و همچنین از نقطه‌ای که مستخدم درمانگاه مرقد امام را شهید کرده بودند و همین‌طور از نقاطی که انتحار صورت گرفته بود، بازدید کردیم. 
 
وی با بیان اینکه تاکنون کمیسیون امنیت ملی از مجلس بازدیدی نداشته است، اظهار داشت: قرار است بازدیدی از سوی اعضای کمیسیون امنیت ملی از محل اقدامات تروریستی روز گذشته در خانه ملت هم انجام شود.

جمالی تصریح کرد: البته جلسات علنی مجلس همچنان طبق روال قبل و در روز مقرر برگزار می‌شود همان طور که روز چهارشنبه نیز در جریان حمله گروه تروریستی، نمایندگان به کار متداول خود در صحن تا زمان پایان جلسه علنی ادامه دادند. 
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون این کمیسیون دستوری برای تشکیل جلسه‌ای قبل از روز یکشنبه جاری ندارد زیرا باید زوایای کار بیشتر مشخص شده و اطلاعات کافی بدست بیاید. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار