حاجی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ارایه بسته‌های آموزشی حجاج توسط مدیران کاروان‌ها

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: زائران ایرانی می‌توانند با بن‌کارت‌های 15 هزار تومانی و تخفیف 20 درصدی بسته‌های آموزشی مورد نیاز خود را از مدیران کاروان‌ها دریافت کنند.

مسعود حاجی ابراهیمی مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به دریافت بسته های فرهنگی حجاج اظهار داشت: در سال‌های گذشته بسته‌های آموزشی فقط شامل کتاب بود که آسیب‌هایی را در پی داشت، به عنوان مثال کتاب دیر به دست زائر می رسید اما امسال با کارشناسی های انجام شده بسته های فرهنگی عتبات شکل های مختلفی به خود گرفته است و مشکلات گذشته را ندارد.

وی با اشاره به تعبیه انواع بسته های آموزشی برای زائران شیعه و سنی تصریح کرد: برای زائران شیعه 12 بسته تهیه شده است که به تفکیک بر اساس جنسیت، تحصیلات، وضعیت تأهل زائر ارایه می شود همچنین برای زائران اهل تسنن 4 بسته آموزشی را به تفکیک مذاهب و جنسیت تهیه کرده ایم.

حاجی ابراهیمی افزود: بسته هایی که بر اساس تحصیلات تهیه می‌شود به تفکیک سطوح بی‌سواد، دیپلم، کارشناسی و تحصیلات عالی طبقه بندی می شود.

وی با اشاره به تفکیک بسته ها بر اساس وضعیت تأهل زائران گفت: بسته های حجاجی که متأهل هستند و با همسر خود عازم حج می شوند از کسانی که به صورت مجرد و فردی عازم هستند تفکیک شده است، زیرا در حالی که محتوای برخی از کتاب‌ها یکسان است اما لازم است تا تفاوت‌هایی در اطلاعات دریافتی افراد متأهل و مجرد وجود داشته باشد.

حاجی ابراهیمی با اشاره به چگونگی تحویل بسته‌ها گفت: زائران حج بدون نیاز به مراجعه برای خرید کتاب‌ها و بسته‌های آموزشی و فقط با دریافت یک بن 15 هزار تومانی و راهنمای بسته از مدیر یا روحانی کاروان خود می توانند کتاب ها یا سی دی های آموزشی مورد نیاز خود را با 20 درصد تخفیف در اسرع وقت تحویل گیرند.

وی در پایان تاکید کرد: زائران می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی amoozesh.hajj.ir پاسخ سوالات و شبهات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
حالا بازم برین حج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وجدانا میخوان برن مکه؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۲:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
نريد بابا تو اين كشور، شماها به خاطر آخرتتون دنياى ما و خيلياى ديگه رو خراب ميكنيد.
اونا نميدونن كه شما واسه اعتقادتون ميريد، فكر ميكنن بلانسبت ... هر بلايى كه بخوان سرمون ميارن . ما هم دلار رو دو دستى تقديمشون ميكنيم اونا هم تبديلش ميكنن به بمب و موشك، ميريزن تو صنعا سر بچه هاى بيگناه .
آخرین اخبار