تا به حال باخود فکر کرده اید که اگر مدافعان حرم نبودند وضعیت تهران چگونه بود؟ برای پاسخ این سوال با ما همراه شوید.

تا حالا تهران بدون مدافعان حرم رو تصور کردی؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز هفدهم خرداد ماه هنگامیکه در مجلس و حرم مطهر امام خمینی حوادث تروریستی رخ داد همه با چشمان خود دیدیم  که چگونه ماموران جان بر کف امنیتی در سریع ترین زمان ممکن تروریستها را نابود کردند و اجازه ندادند که آنها به نقشه شوم گسترده ای که برای نابودی عده بسیاری کشیده بودند برسند.


شاید خیلی از ماها با تاکنون فکر می کردیم که این اولین باری است که پای تروریست جماعت به کشورمان رسیده اما سخت در اشتباهیم چرا که در این یکی دو روز در پی گزارشاتی که از رسانه ها و شبکه های اجتماعی مشاهده کردیم متوجه شدیم که قبل از این نیز صدها حمله تروریستی به خاطر امنیت فوق العاده بالایی که در کشورمان حاکم است ناکام مانده و در نطفه خفه شده است.

تا حالا تهران بدون مدافعان حرم رو تصور کردی؟

این امنیت را باید مدیون ایثار نیروهای امنیتی و غیرت و فداکاری مدافعان حرم بدانیم که تعریف مرزهای شجاعت را جا به جا کرده اند و با تلاشهای شبانه روزی و هوشیاری فوق العاده ای که دارند، امنیت را به مردم این مرز و بوم عزیز تر از جان هدیه داده اند.

ویدئویی که در این گزارش مشاهده می کنید به شما نشان می دهد که اگر مدافعان حرم نبودند، ممکن بود تهران یا ایران الان در چه وضعیتی باشد، ما همیشه قدردان زحمات آنها بوده ایم اما با تماشای این فیلم قطعا بیش از پیش قدر آنها را خواهیم دانست.

تا حالا تهران بدون مدافعان حرم رو تصور کردی؟ +فیلم

تا حالا تهران بدون مدافعان حرم رو تصور کردی؟

دانلود فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.