یادواره ۱۰ شهید منطقه سرخ‌کلای بخش زیراب شهرستان سوادکوه با حضور مردم منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار علی‌ حسن‌نیا فرمانده سابق تیپ مالک‌ اشتر مازندران در این مراسم با بیان خاطره‌گویی از دلاوری‌های رزمندگان، گفت: شهدا قبل از آنکه خطوط دشمن را بشکنند، خود را شکستند، سوختند و ایستادگی کردند تا ما نسوزیم واز پای نیفتیم.

وی به عظمت امام راحل اشاره کرد و با بیان اینکه زندگی و رفتار امام خمینی(ره) همواره مورد تکریم جهانیان است، افزود: 5 میلیون نفر از امام استقبال کردند و 10 میلیون نفر هم ایشان را بدرقه کردند و 40 نفر در مراسم بدرقه بنیانگذار امام راحل شهید شدند.

حسن‌نیا به ترس رهبران کشورهای استکباری از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی‌ها با چشمک آمریکا می‌رقصند و با اخم آمریکا فرار می‌کنند و در حمله عراق به کویت شاهد فرار افسران این کشور با دمپایی بودیم ولی افسران ناو‌های آمریکایی از ایرانی‌های داخل قایق هم هراس دارند.

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، سید‌حسن نصر‌الله را امیر‌شجاع عرب نام نهادند، افزود: سید‌حسن نصر‌الله، مقام معظم رهبری را ستون و خیمه دین توصیف کردند و ما موظیم برای استمرار خط انقلاب و مقاومت برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فیه تا نثار جان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.