استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر کمیته‌های برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان مشخص شده‌اند و باید باقوت وظایف تعیین شده را به پیش ببرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در چهارمین جلسه هماهنگی اجلاس پیرغلامان که با حضور مسؤولان کشوری این اجلاس برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی تهران، اظهار داشت: اینگونه حرکات کور و مذبوحانه نمی‌تواند خدشه‌ای به امنیت و آرامش کشور وارد کند و حرکت اصلی کشور ایران را تحت تأثیر خود قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در اصفهان، اظهار داشت: کمیته‌های برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان مشخص شده‌اند و باید با قوت وظایف تعیین شده را به پیش ببرند.

استاندار اصفهان افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش می‌شود که فعالیت‌ها به بهترین شکل انجام شود و باید در این خصوص تسریع در انجام فعالیت‌ها صورت گیرد.

وی ضمن اهدای احکام روسای کمیته‌ها، اظهار داشت: باید مسؤولان کمیته‌های استانی با مسؤولان کمیته‌ها متناظر کشوری جلساتی داشته باشند و ویژگی‌های خاص این اجلاس مد نظر قرار گیرد.

زرگرپور بر مردمی برگزار شدن برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: باید مکان افتتاحیه مشخص شود و برگزاری اینگونه مراسم‌های مردمی در فضای معنوی صورت گیرد.

زرگرپور در پایان خواستار برگزاری مستمر جلسات برای هماهنگی هرچه بهتر کمیته‌ها شد.

نایب رئیس اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی نیز در این جلسه گفت: با توجه به زمان محدود تا برگزاری اجلاس، فعالیت کمیته‌ها گسترده‌تر خواهد شد.

نظام الاسلامی با بیان اینکه فراخوان حضور در این اجلاس ارسال شده است، بیان داشت: در طول برگزاری اجلاس برنامه‌های جانبی نیز به اجرا در خواهد آمد و میزبان میهمانان خارجی نیز خواهیم بود.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.