روزنامه ایندیپندنت نوشت شمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات امروز انگلیس، در مقایسه با دوره پیش، یک میلیون نفر افزایش یافت.

افزایش یک میلیونی شمار شرکت‌کنندگان در انتخابات امروز انگلیسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛تارنمای اینترنتی روزنامه ایندیپندنت نوشت: مجموعا 46 میلیون و 900 هزار نفر برای ثبت نام در انتخابات امروز انگلیس، ثبت نام کرده اند. این میزان در دسامبر سال 2016 میلادی، 45 میلیون و 800 هزار نفر بود و در انتخابات دوره پیشین در سال 2015 میلادی نیز 46 میلیون و 400 هزار نفر ثبت نام کرده بودند. 

انتخابات زیر نظر کمیسیون انتخابات صورت می گیرد که مراحل گوناگون انتخابات، از جمله ثبت نام حائزین شرایط رای دهی، نامزدهای مستقل و نامزدهای احزاب سیاسی را هدایت می کند و مدیریت همه پرسی در کشور را برعهده دارد. رای گیری در انگلیس، مطابق معمول دهه های گذشته، از ساعت 7 تا 22 در همه حوزه ها صورت می گیرد.

همه افرادی که در روز انتخابات، حداقل 18سال سن داشته باشند، شهروند بریتانیا، جمهوری ایرلند، کشورهای اتحادیه گروه همسود یا کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشند، می توانند برای شرکت در انتخابات، در حوزه ای که زندگی می کنند، ثبت نام کنند. 

براساس نتایج بررسی سال 2017 میلادی، جمعیت انگلیس حدود 54 میلیون و 800 هزار نفر، جمعیت ولز سه میلیون و یکصد و هفتاد هزار نفر، جمعیت اسکاتلند پنج و نیم میلیون نفر، جمعیت ایرلند شمالی یک میلیون و نهصد هزار نفر و در مجموع جمعیت بریتانیا 65 میلیون و پانصد هزار نفر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار