نگارخانه استاد مجید چیزفهم در ساختمان شماره ۲ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان افتتاح نگارخانه استاد مجید چیزفهم/ لغو سفر وزیر ارشاد به دلیل نقص فنی در پروازاز شیراز؛ در مراسمی که بعد از ظهر برگزار شد، نگارخانه استاد چیز فهم به بهره برداری رسید.


در ابتدای این مراسم بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اینجا مجموعه ای است که تا به امروز کاربری متفاوتی را داشته و مجموعه فرهنگ و ارشاد تلاش کرده گستره کاربری آن را افزایش دهد.

وی ادامه داد: ساختمان شماره ۲ فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تلاش شبانه روزی همکاران دفتر فنی و با صرفه جویی در هزینه ها افتتاح شد.


در ادامه پس از اینکه مجید چیزفهم از حاضران ابراز قدردانی کرد، نگارخانه این استاد حاوی آثاری از سال ها خوشنویسی و خطاطی هنرمندانه او آغاز به کار کرد.


این در حالی است که علیرغم اعلام قبلی به دلیل نقص فنی در پرواز، حضور سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این مراسم تا پایان برنامه نخست سفر وزیر و همراهان فراهم نشده است.


مجید چیزفهم دانشمندیان دارای سوابق درخشان آموزشی و پرورشی هنر خوشنویسی و استاد تمام هنر خط است و  به عنوان یکی از چهره های ارزشمند و کم نظیر ایران به شمار می رود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار