روحانی در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای ترور:

صندوق انتخابات به مبنای فکری خشونت‌طلبان ضربه کاری زده است/اقدام تروریستی تهران انتقام از دموکراسی است

رئیس جمهور در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه اخیر تروریستی تهران گفت: این اقدام تروریستی درواقع انتقام از دموکراسی است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه اخیر تروریستی تهران گفت: حضور مردم در یک مشارکت فوق العاده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، همه بدخواهان ما را به اعجاب واداشت و دوستان ما را در سراسر جهان خوشحال کرد. 

رئیس جمهور افزود: این اقدام تروریستی درواقع انتقام از دموکراسی است. 

وی گفت: دموکراسی در منطقه ما چه آنهایی که حامی تروریسم هستند و در زندگی سیاسی شان دموکراسی ندیده اند و چه آنهایی که تروریست هستند، با دموکراسی تحت عنوان دموقراتی طاغوت تحت عنوان طاغوت یاد می‌کنند و با دموکراسی مخالفند. 

آقای روحانی افزود:، چون دموکراسی اساس فکری تروریست‌ها را از بین می‌برد و نشان می‌دهد خشونت راه حل نیست، زور راه حل نیست، راه حل رأی مردم است، انتخابات و صندوق انتخابات به مبنای فکری خشونت طلبان و تروریست‌ها ضربه کاری زده است و همه حامیان آن‌ها دنبال انتقام بودند، غافل از آنکه مردم ایران، مردمی مقاوم هستند و از این حوادث در زندگی خودشان فراوان دیده اند. 

رئیس جمهور گفت: مردم ایران از سال ۵۷ و از ۲۲ بهمن ماه تا امروز حوادث اینچنینی فراوانی دیده اند. 

آقای روحانی افزود: مردم راه خودشان را برای دستیابی به اهداف ملی، انسجام ملی و وحدت ملی ادامه خواهند داد و بی تردید ملت ایران، ملتی موفق خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
آقای روحانی اگر شما وزیر اطلاعات رو طبق گفته ی خودشون با در نظر گرفتن تخصص انتخاب می کردید و بودجه ی دفاعی رو کاهش نمی دادید این اتفاق ممکن بود نیفته, التماس تفکر,
آخرین اخبار