دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: با توجه به ارادتی که به خانواده عباسی و اکبر میثاقیان داشتم با سیاه جامگان قرارداد سفید امضا کردم.

محمد حسین عین افشار در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عقد قرارداد با تیم سیاه جامگان اظهار داشت: دلیل اولم برای بازگشت به سیاه جامگان این است که زحمات زیادی برای این تیم کشیده ام و سال گذشته به شکل مناسبی از سیاه جامگان جدا نشدم. درخواست اکبر میثاقیان و اراداتی که به وی و همچنین خانواده عباسی دارم،دیگر دلایلی بود که سبب شد به تیم شهرم بازگردم.
 
وی افزود:پیش از حضورم در سیاه جامگان از پارس جنوبی جم پیشنهادی دریافت کردم اما ضمن عذرخواهی از مهدی تارتار ترجیح دادم دست نگه دارم و خوشبختانه زمانی که پیشنهاد سیاه جامگان مطرح شد ترجیح دادم به این تیم بیایم.
 
عین افشار درمورد ارزیابی خود از وضعیت سیاه جامگان در لیگ هفدهم بیان کرد: با توجه به اینکه قرارداد اکبر میثاقیان به عنوان مربی ای بومی و آشنا به فوتبال مشهد تمدید شده و از طرفی مسئولان شهری هم قول داده اند از سیاه جامگان کنند،اعتقاد دارم این تیم نسبت به 2 فصل گذشته شرایط بهتری دارد و می تواند نتایج خوبی کسب کند.خودم با سیاه جامگان قرارداد سفید امضا کرده ام.
 
دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد درمورد رقابت با محمد ناصری و مسعود همامی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم گفت: از وضعیت قرارداد همامی با سیاه جامگان اطلاعی ندارم اما از رقابت با این 2 دروازه بان استقبال می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار