حسینی بوشهری:

نیروهای امنیتی قهرمانانه در مقابل تروریست‌ها وارد صحنه شدند/ چه کسی است که نداند ریشه اصلی تروریسم کجاست؟!

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای امنیتی، سپاه و انتظامی ما نشان دادند که قهرمانانه در مقابل این تروریست‌ها وارد صحنه شدند و آن‌ها را به هلاکت کشاندند.

حسینی بوشهری:انسان های مسئولیت گریز تحت ولایت شیطان دست به جنایت می زنندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه انسان‌های مسئولیت پذیر افراد ارزشمندی هستند، عنوان داشت: دایره مسئولیت پذیری انسان بسیار گسترده است لذا انسان در برابر خدا، پیامبران الهی به ویژه حضرت محمد (ص)، پیشوایان دینی، دین، حاکمیت، جامعه و خانواده مسئول است.
 
حسینی بوشهری ادامه داد:، اما انسان‌های مسئولیت گریز پیامدهای تلخی دارند، دچار بحران هویت و شخصیت می‌شوند و، چون خدا را فراموش می‌کنند دچار خودفراموشی و مامور اجرای فرامین دیگران شده اند بطوریکه کورکورانه وارد صحنه شدند و مردمی بی هدف را کشتند و می‌کشند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این گونه افراد هویت ندارد و از آنجاییکه خدا را فراموش کرده اند به جای اینکه تحت ولایت خداوند قرار گیرند، تحت ولایت شیطان قرار می‌گیرند و لذا از هر جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
بوشهری تاکید کرد:، اما این افراد پایان ناخوشایندی دارند؛ افرادی که یاد خدا را فراموش می‌کنند دچار عذاب سخت می‌شوند.
 
وی گفت: دنیای استکبار در دو جا هدفگذاری کرده است؛ اول سرمایه گذاری روی نسل جوان امت اسلامی تا آن‌ها را با فرهنگ استکبار آشنا و از دین منحرف کند و دوم اینکه به اسلام افراطی دامن بزند.
 
بوشهری ادامه داد: امروز نسل جوان در برخی از کشورهای اسلامی دچار اسلام افراطی شده اند، مانند خوارج که با شعار انحرافی ' لاحکم الا لله' در مقابل ولایت ایستادند؛ این آموزه‌ها و باورهای غلط آن‌ها را به جایی می‌کشاند که در ماه مبارک رمضان مردم رهگذر و مردمی که برای رفع مشکلاتشان به نمایندگان رجوع کرده بودند را ترور کنند.
 
عضو مجلس خبرنگان رهبری گفت:دشمن از دست ایران اسلامی ناراحت است چرا که ایران به عنوان عضو جبهه مقاومت در سوریه در مقابل آنهاست.
 
بوشهری گفت: چه کسی است که نداند ریشه اصلی تروریستها کجاست؛ دشمن به دلیل مبارزه با تروریست این ائتلاف عربی، آمریکایی و عبری را تشکیل داده است تا تحت این ائتلاف کارهای دلخواه خود را انجام دهد.
 
وی با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و ۱۷ هزار شهیدی که در دهه ۶۰ تقدیم انقلاب شد، گفت: اگر به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، عده‌ای تروریست ترقه بازی می‌کنند نباید آرامش ما را تحت تاثیر قرار دهد.
 
بوشهری افزود: نیروهای امنیتی، سپاه و انتظامی ما نشان دادند که قهرمانانه در مقابل این تروریست‌ها وارد صحنه شدند و آن‌ها را به هلاکت کشاندند.
 
سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران در توصیه‌ای به مردم کشورمان گفت که تن‌ها راه برون رفت از این قضایا، وحدت، صفا، صمیمیت و همدلی میان ماست.
 
بوشهری توضیح داد: اگر دشمنان از بیرون متوجه نشانه‌ای از پراکندگی ما بشوند به کشور ما طمع می‌کنند، اما اگر به تعبیر رهبر انقلاب از ایران یک حرف به بیرون مخابره شود که نشانگر وحدت باشد دشمن جرات ابراز وجود نخواهد کرد.
 
عضو مجلس خبرنگار رهبری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: انتخابات چشمگیری که در ایران صورت گرفت و بیش از ۴۰ میلیون نفر پای صندوق‌های رای رفتند، دنیا را شوکه کرد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تحسین نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان ایران و ملت ایران جلسه مجلس را در گرما گرم تیراندازی تا پایان ادامه دادند و به دنیا اعلام کردند که این نمایندگان از این باد‌ها نمی‌هراسند و خم به ابرو نمی‌آورند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید پایگاه‌های نماز جمعه را قوی نگاه داریم، نیروی انتظامی و سپاه ما باید آگاه‌تر و هوشیارتر از گذشته از مرز و بوم کشور دفاع کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار