امام جمعه مهاباد با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران، از مردم خواست با حفظ وحدت، دیگر توطئه های شوم استکبار جهانی و مزدوران آن در منطقه را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،خطیب نماز جمعه مهاباد حمله وحشیانه و ناجوانمردانه گروهک تکفیری ـ تروریستی داعش به دو نقطه در تهران را به شدت محکوم کرد و گفت: هدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است اما باید هوشیار باشیم و فریب دسیسه های آنان را نخوریم.

ماموستا ملا قادر سهرابی تفرقه را بزرگترین آفت امت اسلام عنوان و تصریح کرد: در این برهه ی حساس همه باید با وحدت، همبستگی، محبت و اخوت، از کشور در مقابل فتنه ها و آسیب ها دفاع کنند.

وی افزود: همچنانکه تاکنون تمام توطئه ها با همدلی و یکرنگی آحاد مردم خنثی شده، ازین پس نیز چنین خواهد بود و همه برای حفاظت از کشور و امنیت موجود آماده و جانفدا هستیم.

ماموستا سهرابی در بخش دیگری از خطبه های نماز، با بیان برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: عبادت، احسان و انفاق بویژه در دهه آخر ماه مباک رمضان، معادل هزار ماه ارزش و اهمیت دارد.

قبل از خطبه های نماز، ماموستا محمود فتاحی مدیرعامل انجمن نابینایان مهاباد گفت: بیش از 50 نابینا درمهاباد منتظر دریافت کمک های مردم نوعدوست و تشکل های مردم نهاد هستند.

وی از خیرین و جامعه پزشکی خواست بیش از پیش از نابینایان حمایت کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.