عضو تیم ملی فوتبال گفت: کمپ اتریش برای آماده سازی تیم بسیار مطلوب بود و با انجام یک مسابقه مهم دوستانه به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،رامین رضاییان،بازیكن تیم ملی فوتبال گفت: اردوهای تداركاتی دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و برای بازیكنان با تجربه و جوانتر تجربه مفیدی بود و این فرصت باعث شد تا نفرات توسط كادر فنی ارزیابی و توانایی هایشان و تاكتیك پذیری ملی پوشان مشخص شود. 

وی ادامه داد:در این اردو پیروزی خوبی مقابل مونته نگرو داشتیم و این موفقیت با تیم خوبی متشكل از بازیكنان داخلی و نفراتی كه در باشگاههای اروپایی بازی می كنند،به دست امد.در واقع با این اماده سازی در كمپ اتریش و دیدار تداركاتی كه برگزار كردیم،تیم از اعتماد به نفس بیشتر و هماهنگی بالاتری برخوردار شد و با این شرایط با قدرت مقابل چالش پیش رو گام خواهیم برداشت. 

رضاییان در ادامه افزود:ما می دانیم كه جام جهانی بسیار نزدیك است و این اردوها برای ما بسیار حیاتی است چرا كه همیشه بهترین تیم ها در جام جهانی حضور خواهند داشت. وی در خصوص تیم ازبكستان گفت: در ورزشگاه ازادی از حمایت هواداران برخوردار هستیم و این فرصت را به سادگی از دست نخواهیم داد.ما كار خودمان را مقابل ازبكستان انجام خواهیم داد و در این مورد هرگز كوتاهی نخواهیم كرد. 

وی ادامه داد:حدود سه ماه است كه با تیم ملی كار میكنم و این افتخار بزرگی است در كنار كارلوس كی روش كه معلم بزرگی است كار می كنم.شرایط سختی در فصل گذشته داشتم اما اكنون این فرصت را به سادگی از دیت نخواهم داد و تمام تمركز خود را روی موفقیت تیم ملی گذاشته ام و هر زمان كه سرمربی تیم ملی صلاح بداند برای كمك به تیم ملی اماده هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار