هنیه به زودی در رأس هیئتی از حماس، به تهران سفر می‌کند

مسئول روابط عمومی حماس اعلام کرد به زودی‌ هیئتی از این جنبش به ریاست رئیس دفتر سیاسی حماس، به ایران و برخی کشورها سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازپایگاه اینترنتی «روسیا الیوم»، مسئول روابط عمومی حماس اعلام کرد: به زودی‌ هیئتی از این جنبش به ریاست رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران و برخی کشورها سفر خواهد کرد. 

«اسامه حمدان» با اعلام این مطلب افزود: هیئتی از حماس به ریاست یحیی سنوار، مسئول این جنبش در غزه، اکنون به قاهره سفر کرده است و به زودی به غزه باز خواهد گشت. در عین حال به زودی هنیه در رأس هیئتی به تهران سفر خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: تاکنون سفر هیئت حماس به قاهره فضای مثبتی داشته است و احتمالا نتیجه این سفر تفاهم بین دو طرف درباره برخی مسائل خواهد بود. 

مسئول روابط عمومی حماس با تاکید بر اینکه برخی سران این جنبش، دوحه –پایتخت قطر- را ترک کرده‌اند، گفت: این مسئله با ساماندهی اوضاع داخلی حماس در پی انتخابات اخیر ارتباط دارد. 

حمدان در این‌باره افزود: پیش از ترک قطر، شروطی برای این کشور تعیین شد که یکی از آن‌ها به رابطه قطر با حماس مرتبط بود، اما جنبش حماس هیچ مانعی برای کمک به کاهش فشار به قطر نمی‌بیند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار