مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی "استان کرمانشاه" گفت، میزان شهریه پایه مهدهای کودک براساس درجه‌بندی مهدها افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهین ابراهیمی گفت: میزان شهریه پایه مهدهای کودک براساس درجه‌بندی مهدها افزایش می‌یابد.

مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان کرمانشاه افزود: به این ترتیب که مهدهای درجه یک با افزایش 10 درصدی، مهدهای دو ستاره افزایش 20 درصدی و مهدهای سه ستاره نیز افزایش 30 درصدی شهریه پایه را خواهند داشت.

ابراهیمی از فعالیت 292 مهدکودک شهری در شهرها و روستاهای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تعداد 187 مهدکودک شهری و 105 مهدکودک در بخش روستایی فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: در این تعداد از مهدهای کودک استان یک هزار و 384 مربی فعالیت دارند که تعداد 800 نفر در شهرستان کرمانشاه هستند.

مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به نحوه دریافت مجوز برای فعالیت مهدهای کودک، بیان کرد: طبق فراخون و یا تقاضای افراد و مراجعه آنها به بهزیستی شهرستان پرونده در دستور کار بهزیستی قرار گرفته و افراد متقاضی پس از گزینش و تأیید نهایی مجوز لازم برای راه‌اندازی مهد کودک را دریافت می‌کنند.

ابراهیمی از برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی برای مربیان و مدیران مهدهای کودک استان خبر داد و گفت: امسال تاکنون 200 نفر آموزشهای لازم با سرفصل‌های مختلف را فراگرفته‌اند.

مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان کرمانشاه به اجرای طرح یک وعده غذای گرم در مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهرها اشاره و اظهار کرد: امسال نیز این طرح از مهرماه در استان اجرایی می‌شود.

 
انتهای پیام/پ
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.