فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان چرداول گفت: در سطح شهرستان چرداول همه نهادها ی اداری و خدماتی در حالت آماده باش کامل بوده و به خدمت رسانی به مردم و بویژه زوار کربلا می پردازند.

خدمات رسانی شهرستان چرداول به زائران اربعینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از ایلام :مراد یگانه فرماندار چرداول گفت:در پی وقوع بادو باران و شرایط جوی ناپایدار در سطح شهرستان چرداول همه نهادها ی اداری و خدماتی در حالت آماده باش کامل بودند و به خدمت رسانی به مردم و بویژه زوار کربلا پرداختند.
 
یگانه افزود:  در راستای خدمات رسانی مناسب به مسافران و زائرین عتبات عالیات تمام مدارس ،مساجد، حسینیه ها و اماکن ورزشی آمادگی رای اسکان زائرات در نظر گرفته و شرایط و امکانات کافی همچون پتو و وسایل گرمایشی نیز در این مراکز در دسترس آن ها قرار گرفت.
 
وی  در ادامه بر استقرار راهداری به همراه اکیب های خود با تجهیزات کامل در مسیر بانکول و تنگه قیر و همچنین استقرار ادوات و نیروهای شهرداری تابع شهرستان چرداول برای خدمت رسانی و رفع مشکلت احتمالی تاکید کرد.
 
یگانه یادآور شد: شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورود و خروج مسافرین و زائرین عتبات عالیات در استان ایلام می باشد و هم اکنون تردد زائران از این شهرستان به سمت مهران به سهولت در جریان است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

 
انتهای پیام/با
 

اسکان زائران در شهرستان چرداول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.