فیلمبرداری اولین فیلم کوتاه فانوس شب با عنوان سپر بلا آغاز شد.

 امیر علی رسولی فرد مدیر گروه فرهنگی هنری فانوس شب درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: طرح این فیلم نامه توسط محسن رضایی و به بازیگری ابوالفضل درخشان مهر و علی طالعی کلید خورد.

نویسنده و کارگردان فانوس شب با بیان اینکه فیلم سپر بلا سرگذشت مرد کشاورزی است که روز خود را با صدقه دادن که امری خداپسندانه است و گاهی یه صدقه با مبلغ ناچیز از حادثه ایی جبران ناپذیر جلو گیری می کند عنوان کرد: این فیلم با عوامل اجرایی مدیر فیلم برداری محمد حیدری ،فیلم بردار عرفان مرشد زاده، مهدی ابراهیمی ، فیلم برداری هوایی جلال طاهری ،تدارکات غلام پیشکول،عکاس فرزاد یوسفی، امیر رضا کریمزاده شروع شده است.

وی همچنین ضمن تشکر از اهالی محله میدان خان، روستای باقر آباد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و نیروی انتظامی شهر ستان بافق تصریح کرد: تهیه فیلم نامه سپر بلا به مدت دو ماه به طول می انجامد.

رسولی فرد با اشاره به کلید خوردن این فیلم در روز سیزدهم ماه مبارک رمضان یادآور شد : در طی ۲۰ روز آینده مراحل تدوین این کار به پایان می رسد . 

نویسنده فیلم سپر بلا از ارسال این فیلم کوتاه به جشنواره رضوی و بین المللی صد خبر داد و تصریح کرد:هزینه این کار بالغ بر ۵ ملیون تومان است که توسط تهیه کننده پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.