علی شاکری درباره سرمربی والیبال تیم ملی بلژیک گفت: هینین در کار خود بسیار متبحر است و در عین حال استاد جنگ روانی است.

سرمربی بلژیک استاد جنگ روانی استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی شاکری کارشناس والیبال در گفت و گو با رادیو تهران درباره تیم والیبال بلژیک گفت: بل‍ژیک در رده هجدهم رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد و ید طولایی در والیبال دارد. البته دو سه سالیست که دوباره خود را پیدا کرده است و در هفته اول لیگ جهانی موفق شد صربستان و آمریکا را شکست دهد و باخت خفیفی مقابل آرژانتین داشته باشد. 

وی ادامه داد: هینین سرمربی این تیم دو سال پیش سرمربی آلمان بود. او قبل از این به ایران آمده و به خوبی با والیبال ما آشناست. هینین در کارش بسیار متبحر است و البته استاد جنگ روانی است. 

شاکری درباره علل موفقیت تیم ملی کشورمان در بازی شب گذشته تصریح کرد: با توجه به برد بازیکنان جوان تیم برابر لهستان، تصور می شد کولاکوویچ دوباره از همان ترکیب مقابل بلژیک استفاده کند که این اتفاق رخ نداد. کولاکوویچ با انتخابی هوشمندانه موسوی را به تیم برگرداند و در ادامه عادل غلامی نیز که هماهنگی بسیار خوبی با موسوی دارد توانستند کمک شایانی به تیم کنند. 

کارشناس والیبال افزود: عبادی پور و قائمی نیز هم چون دو بال کمک کننده  در تبدیل توپ های سرعتی به قدرتی خوش درخشیدند. 

شاکری خاطر نشان کرد: با این برد امید دوباره در دل مردم زنده شد تا مانند لیگ جهانی 2014 تیم کشورمان را در مرحله پایانی ببینند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار