ثبت نام پانزدهمین جشنواره قرآنی با رویکرد زندگی مومنانه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۲۰ خرداد اغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، طباطبایی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهددر نشست خبری گفت: متقاضیان اعم از اساتید کارکنان و دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت یکم تیر ماه از طریق سایت www.nahad.mums.ac.ir برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این پانزدهمین سال است که به همت دفتر نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی جشنواره قرآنی در مشهد برگزار می‌شود، افزود: وجه تمایز جشنواره قرآنی امسال این است که خانواده‌های معزز کا چنان و اساتید اعم از رسمی و غیر رسمی و همچنین دانشجویان در جشنواره مذکور حضور دارند.

مسیول دفتر نهاد رهبری دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شرکت کنندگان در مجموع در سه رشته می‌توانند شرکت کنند به طوری که از هر بخش کتبی، آوایی و هنری فقط یک رشته را می‌توانند انتخاب کنند.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی خبری در مشهد هم در این نشست خبری گفت: بخش آوایی شامل ترتیل، حفظ، اذان، فراز خوانی و قصه گویی، بخش کتبی شامل کتابخوانی و بخش هنری در حوزه‌های عکاسی، نقاشی و خوشنویسی برگزارمی شود.

رحمانی پور در مورد جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره خاطرنشان کرد: کمک هزینه سفر به مبلغ ۵ میلیون ریال از جوایز ارزنده‌ای است که در این جشنواره تقدیم برگزیدگان می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس شرایط سنی افراد، شرایط جنسیتی و مدرک تحصیلی برنامه ریزی‌های متعددی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره قرآنی انجام شده است.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی خبری در مشهد گفت: آیین اختتامیه جشنواره قرآنی در ۱۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ا. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار