همزمان با ماه مبارک رمضان، پنج هزار وعده غذای گرم در بین محرومان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، هادی آریان‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناباد از خراسان رضوی، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پنج هزار وعده غذای گرم در بین محرومان این شهرستان توزیع می‌شود.

وی، یکی از فعالیت‌های کمیته امداد امام (ره) در ایام ماه مبارک رمضان را توزیع غذای گرم در میان خانواده‌های تحت پوشش این کمیته و سایر نیازمندان در مناطق مختلف شهری و روستایی عنوان و افزود: این اقدام با مشارکت خیرین و در راستای تقویت فرهنگ انفاق و نیکوکاری انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناباد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، در بیش از ۱۰ روستا، سفره افطار برای تمامی اهالی پهن می‌شود، گفت: در ایام ماه پرفضیلت رمضان با مشارکت خیران و نیکوکاران، علاوه بر توزیع غذای گرم، با توزیع بسته‌های سبد غذایی نیز از آن‌ها حمایت خواهد شد.

آریان‌نژاد با بیان اینکه در همین راستا ۶۰۰ سبد کالا در بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: برای توزیع ۵۰۰ سبد کالایی دیگر در بین محرومان، نیازمند کمک و مشارکت خیران هستیم.

وی تاکید کرد: در راستای طرح اکرام ایتام و محسنان، به همت شهروندان گنابادی، تعداد ۱۲۰ کودک یتیم صاحب حامی شده‌اند.

انتهای پیام//ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.