مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت: سایت پرنده نگری هشیلان با 90 درصد پیشرفت برای افتتاح و تجهیز به 9 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد که 6 میلیارد ریال آن برای ادامه کار و سه میلیارد ریال نیز برای تجهیز نیاز است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛غلامحسین کاظمی،در خصوص سایت پرنده نگری هشیلان ادامه داد: تاکنون برای احداث این سایت بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و امیدواریم اعتبار مورد نیاز باقیمانده در سال جاری تامین شود تا بتوانیم آن را برای همین امسال آماده بهره برداری کنیم.
 
وی بیان کرد: سه ماه پس از دریافت اعتبار لازم، سایت پرنده نگری هشیلان آماده بهره برداری خواهد بود که امیدوارم این کار صورت گیرد چرا که این محل در زمان بهره برداری تفرجگاه بسیار خوبی برای عموم شهروندان و هموطنان به حساب می آید.
 
مدیرکل حفاظت از محیط زیست کرمانشاه با اشاره به اینکه تالاب هشیلان به دلیل زیبایی خاصی که دارد در جذب توریسم بسیار موثر خواهد بود، گفت: این عرصه با وسعت 450 هکتار به یکی از مراکز گردشگری نمونه استان تبدیل خواهد شد.
 
وی ادامه داد: وضعیت آب تالاب هشیلان نیز خوشبختانه مناسب است و اقداماتی نیز در راستای عدم بهره برداری عموم برای مصارف شخصی و همچنین کثیف و گل آلود شدن آن انجام گرفته است.
 
کاظمی بیان کرد: سایت پرنده نگری هشیلان تبدیل به زیستگاه انواع گونه های پرنده کشور و حتی آن هایی که از سیبری می آیند، خواهد شد و این زیبایی خاصی به سایت می بخشد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.