شبکه تلویزیونی العراقیه از کارشکنی برخی سیاستمداران و شخصیت‌های عراقی در پرونده موصل خبر داد.

العراقیه: بعد از هر پیروزی نیروهای عراقی عده‌ای هیاهو به پا کرده و کارشکنی می‌کنند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازشبکه تلویزیونی العراقیه، برخی از شخصیت‌ها و احزاب عراقی با نزدیک شدن به زمان اعلام آزادسازی کامل موصل، به جنجال رسانه‌ای روی آورده‌اند تا به خواسته‌های حزبی و شخصی خود دست یابند.

شبکه تلویزیونی العراقیه از کارشکنی برخی سیاستمداران و شخصیت های عراقی در پرونده موصل خبر داد.

گزارشگر این شبکه در این باره گفت: در پی هر پیروزی میدانی در عراق، عده‌ای جنجال رسانه‌ای برپا می کنند. اکنون که زمان اعلام آزادسازی کامل موصل فرارسیده است، همین افراد جنجالی را درباره آوارگان برخی از استان‌های آزاد شده کلید زده‌اند و از اوضاع بد آنها می‌گویند و مدعی شده‌اند که به آنها اجازه بازگشت به مناطق‌شان داده نمی‌شود.

عدنان السراج، کارشناس عراقی می‌گوید: در مورد اوضاع آوارگان و اردوگاه‌های آنها مبالغه می‌شود. هر زمان نیروهای عراقی در منطقه‌ای پیروز می‌شوند عده‌ای هیاهو به پا می‌کنند تا به دستاوردهای سیاسی برسند.

گزارشگر العراقیه افزود: در حالی که بیشتر آوارگان به مناطق خود بازگشته‌اند اما این روند به دلایل امنیتی با کندی و احتیاط ادامه دارد.

سرتیپ یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک گفت: باید با احتیاط عمل کنیم و همه جوانب را بسنجیم تا بار دیگر و پس از ایثارگری‌ها و تقدیم شهدا شاهد حضور داعش در مناطق آزاد شده نباشیم.


انتهای پیام/


بیشتر بخوانید:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار