مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:امیدوارم بتوانیم رکورد گل نخوردن تیم ملی در بازی مقابل ازبکستان را همچنان ادامه دهیم و با پیروزی مقابل ازبکستان دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پژمان منتظری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوی ما نزدیک به دو هفته است که شروع شده و خوشبختانه شرایط خوبی در تمرینات حاکم است و همه بازیکنان توجیه شده‌اند که دیدار برابر ازبکستان یکی از سخت‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال ایران خواهد بود.امیدوارم در روز بازی بتوانیم شرایط و خواسته های کادر فنی را در زمین به نحو احسن انجام دهیم.
 
وی درباره وضعیت تیم ملی هم گفت:خدا را شکر آمادگی‌ بازیکنان خوب است و آن ها در شرایط مطلوبی به سر می برند.
 
مدافع تیم ملی درمورد اینکه تیم ملی تاکنون در دیداری مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گلی را دریافت نکرده است،عنوان کرد:در وهله اول در هر بازی به دنبال موفقیت هستیم نه اینکه به فکر گل نخوردن باشیم.هدف بزرگ ما صعود به جام جهانی 2018 روسیه است.پیروزی مقابل ازبکستان هم در راستای همین هدف است. امیدوارم بتوانیم این رکورد را در بازی مقابل ازبکستان هم ادامه دهیم با پیروزی مقابل ازبکستان دل مردم ایران را شاد کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار