سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال آرژانتین در نشست خبری پایان مسابقه با بلژیک حاضر نشدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری دیدار دو تیم آرژانتین و بلژیک در شرایطی برگزار شد که سرمربی و کاپیتان آرژانتین در نشست خبری حضور پیدا نکردند.  
ویتان هنین، سرمربی تیم ملی بلژیک در این نشست خبری گفت: من باید در این نشستی که ولاسکو و کاپیتانش حضور پیدا نکردند، به جای سه نفر صحبت کنم.  
وی ادامه داد: باید اعتراف کنم که تیم آرژانتین بسیار عالی کار کرد. بازی پرتنشی را شاهد بودیم که این جزیی از ورزش است. من احترام خاصی برای ولاسکو و تیمش ملی آرژانتین قائل هستم.
 
هینین اضافه کرد: شاید رفتارهای اینچنینی و برخی برخوردها داخل زمین اتفاق بیفتد اما خارج از زمین بازی ما برای هم احترام زیادی قائل هستیم و دوست و رفیق هستیم.
سرمربی بلژیک افزود: این بازی هم مانند بازی با ایران 5 ست به طول انجامید. بازی 5 سته قطعا توان فیزیکی بدنی بیشتری لازم دارد و بازیکنان من دو مسابقه پرفشار را سپری کردند.
هینین در ادمه گفت: اگر بازی ایران  صربستان هم به ست پنجم کشیده شود توان بدنی تیم صربستان در بازی فردا با ما برابری خواهد کرد.
 
وی در خصوص داوری این مسابقه گفت: قضاوت یک بازی والیبال کار سختی نیست. یک داور باید بین بازیکنان دو تیم و مربیان آن‌ها قضاوت کند که این اصلا کار آسانی نیست. در یک مسابقه مانند مسابقه امروز هم ممکن از اشتباهاتی سر بزند که این اصلا غیر طبیعی نیست.
 
سرمربی تیم بلژیک درباره تعداد خطای بالای تیمش در دیدار  با ایران و آرژانتین گفت: گلن هوک ، سرمربی سابق تیم ملی کانادا معتقد است هر تیم در هر ست مجاز به انجام 6 خطا است و وقتی یک بازی به ست پنجم کشیده می شود، نشانه این است که یک تیم می‌تواند 30 خطا داشته باشد. پس این موضوع حائز اهمیت نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار