کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان اظهار کرد: باید پیروزی امروز را فراموش کنیم و به این فکر کنیم که فردا برنده دیدار با بلژیک باشیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پودراش چانین کاپیتان جوان تیم ملی والیبال صربستان در نشست خبری  دیدار بعد از ایران و کسب پیروزی در این مسابقه گفت: خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. باید بگویم این مسابقه بهترین بازی ما در لیگ جهانی تا اینجای مسابقات بود.
 
وی ادامه داد: ما توانستیم در اکثر دقایق خوب بازی را کنترل کردیم. ما ست سوم را با ختلاف باخته بودیم  و دوباره در کنار هم جمع شدن و جبران شکست در ست سوم بسیار سخت بود. اما به خوبی از عهده بر آمدیم.
 
کاپیتان تیم ملی صربستان در ادامه گفت: به رفتار و نوع عملکرد بازیکنان در ست چهارم افتخار می‌کنم آن‌ها واقعا هماهنگ و خوب کار کردند.
چانین درباره بازی فردای تیم صربستان مقابل تیم ملی بلژیک گفت: این تیم در هفته نخست در خانه  ما را شکست داده است و برای ما مهم است که در بازی فردا به پیروزی برسیم.
 
وی در پایان گفت: باید پیروزی امروز را فراموش کنیم و به این فکر کنیم که فردا برنده دیدار با بلژیک باشیم. ایران تیم بسیار خوبی است و تماشاچیان پرشوری دارد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار