مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز مرحله داوری مقالات همایش سیمای امام رضا (ع) در فرهنگ و ادب عامه در استان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت‌الاسلام‌ رحیم جعفری  از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش سیمای امام رضا(ع) و آغاز فرآیند بررسی و داوری مقالات با موضوعات مرتبط در این بخش خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  بیان کرد: نتایج داوری این آثار با استفاده از کادر داوری مجرب و باسابقه با استناد به قواعد همایش، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه همایش سیمای امام رضا(ع) به سمع و اطلاع پژوهشگران و علاقه‌مندان این همایش می‌رسد.

دبیر همایش سیمای امام رضا (ع) در فرهنگ و ادب عامه یادآور شد: مجموعه‌ای از آثار برگزیدگان همایش سیمای امام رضا(ع) در قالب کتاب مقالات همچون سنوات قبل بعد از برگزاری مراسم، چاپ می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: مقالات ارسالی به این همایش در سال‌جاری به ویژه از منظر ساختار و محتوایی در سطوح بالایی قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه همایش سیمای امام رضا (ع) در فرهنگ و ادب عامه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود،‌ اظهار داشت: همایش فوق از برنامه‌های پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)است که هشتم مرداد سال جاری و هم‌زمان با دهه کرامت با تقدیر از برگزیدگان انجام می‌پذیرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.