معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: نزدیک به 130 مجوز بدون نام برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ایلام صادر شده است.

صدور130 مجوز بدون نام برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ایوب درویشی  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: نزدیک به 130 مجوز بدون نام برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی در استان ایلامصادر و آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

درویشی افزود: این مجوزها برای کاهش بروکراسی و پروسه های اداری آماده شده و فقط اسم سرمایه گذار و شرایط و اطلاعات فعالیت وی به این مجوزها اضافه می شود.
وی ادامه داد: بخش نفت و گاز با توجه به پیچیدگی های خاص خود و نیز نیاز به منابع مالی کلان نیازمند ورود بخش خصوصی است و سرمایه گذاران توانمند و علاقمند به این حوزه با حمایت دستگاه های دولتی به این عرصه ورود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: از جمله راه های برون رفت از مشکلات در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی ایجاد و توسعه زنجیره تولید است که شکل گیری این صنایع علاوه بر کاهش مشکلات اقتصادی،اجتماعی و زیستی موجب فراهم شدن بستر اشتغال برای افراد جویای شغل نیز می شود.

وی به سرمایه گذاران، مجریان طرح ها و فعالان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی توصیه کرد در تدوین و اجرای طرح های خود ملاحضات اجتماعی را در نظر بگیرند و از نیروهای بومی بیشتر بکارگیری کنند.

 

انتهای پیام/با

130 مجوز سرمایه گذاری بی نام نفت و گاز در ایلام صادر شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.