مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ شامگاه شنبه رضا کابلی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معارفه و محمد حسین مهانفر مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تودیع شد.

مهمانفر مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه در سه سال گذشته 11 هزار مشترک به آب و فاضلاب روستایی استان زنجان اضافه شده است،گفت: موارد موفقیت این شرکت در سال‌های اخیر خوب بوده است اگر چه کار کردن در این بخش نیازمند این است که توان مدیریتی فرد بالا باشد و با مشکلاتی مانند عوامل بیرونی و درونی سازمان و منابع مالی باید دست و پنجه نرم کند.

وی خاطر نشان کرد: بخش آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در دو سال گذشته اعتبار خوبی دریافت کرده است.

همچنین کابلی مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، به لزوم توجه به بحث خیرینآبرساندر استان زنجان اشاره کردو گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شرکت آبفار تقریبا غیر ممکن است و باید از ظرفیت خیرین استفاده شود.

وی اظهار داشت : در استان زنجان باید به منظور تأمین آبسطح بندی روستاها انجام شود در حالی که روستاهای سطح دو از تعداد بالایی برخوردار هستند.

کابلی با اشاره به پیگیری منابع مالی برای افزایش کارایی این شرکت، گفت: از این پس این شرکت فعالیت خود را در چهار محورپیگیری می­‌کند و تأمین آب شرب روستاهای فاقد آب از مهمترین آن‌ها است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام ب
۱۲:۰۳ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام وخسته نباشیدخدمت مدیرشرکت اب زنجان،به روستای پنبه جوق زنجان قسمت غیرمحدوده اش هم رسیدگی کنین . یکسری امتیازها هست که باید بدهند اما هنوز نداریم
Iran (Islamic Republic of)
الهام ب
۱۱:۵۹ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام خسته نباشیدبه روستای پنبه جوق زنجان قسمت غیزمحدوده اش هم رسیدگی کنین