ساخت بیمارستان تنفسی 64 تختخوابی زابل 15 مرداد امسال پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: عملیات ساخت بیمارستان بیماران تنفسی 64 تختخوابی زابل بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا 15 مرداد سالجاری به پایان می رسد.
 
دکتر علی اکبر نصیری افزود: عملیات ساخت این بیمارستان به صورت جدی از اسفند سال 93 آغاز شده و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی گفت: هم اینک در حال تامین تجهیزات آن هستیم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متعهد شده به محض تکمیل شدن این بیمارستان نیروی انسانی آن را تامین کند.
 
وی ادامه داد: این بیمارستان شامل بخش های مختلف از جمله اتاق عمل، آی سی یو، آندوسکوپی، اتاق عمل سرپایی و اتاق ایزوله است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: همچنین بیمارستان ویژه سل توسط خیران اواخر سال 93 در منطقه سیستان کلنگ زده شده و تا کنون 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که احتمال می دهیم آن هم مرداد امسال به بهره برداری برسد.
 
نصیری افزود: این بیمارستان 32 تختخوابی یک مرکز تحقیقاتی، پژوهشی و درمانی است که بیماران مسلول در آن مورد درمان قرار می گیرند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار