حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ع) استان کرمانشاه با اشاره به ویژه برنامه های این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: برپایی محافل انس با قرآن از جمله این برنامه هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خدرویسی ابراز کرد: محافل انس با قرآن در قالب برنامه جزء خوانی، تفسیر و قرائت قرآن کریم هر روز در این ماه پربرکت با حضور مددجویان و امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) درحال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای حضور ۴۰ هزار نفر از مددجویان و امدادگران در این محافل خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و ممتاز برپا می شود.

به گفته خدرویسی، محافل انس با قرآن کریم در ادارات کمیته امداد شهرستان های مختلف استان و کانون های تربیتی فرهنگی این نهاد برگزار می شود و مددجویان استقبال خوبی از این برنامه داشته اند.

این مقام مسئول یادآور شد:برپایی محافل انس با قرآن یکی از برنامه های فرهنگی این نهاد به شمار  می رود و سال گذشته ۷۴ هزار مددجو در برنامه های فرهنگی، دینی و تربیتی این نهاد شرکت داشتند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی نیز سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شد و از دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی مشهد و عتبات عالیات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه همچنین اجرای برنامه فرهنگی مانند آموزش خانواده و طرح فلاح را از دیگر فعالیت های این نهاد برای مددجویان تحت پوشش عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.